23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

B&O Play: Vi kan noget unikt

I dag er der 100 ansatte i B&O Play, og salget udgør 40 procent af omsætningen for B&O på verdensplan.

Direktør Henrik Taudorf Lorensen har været med fra begyndelsen i 2012 i B&O Play, og han er sikker på, at virksomheden først lige er kommet i gang på det område, skriver Folkebladet Lemvig.

B&O Play er en linje af lidt billigere musikprodukter, der især retter sig mod yngre købere.

- Vi er på et marked med spillere, som mange er ved at være trætte af. Kunderne har mere fokus på kvalitet - det er vigtigt, hvordan det lyder, og så er både bærbare højttalere og hovedtelefoner ved at være signaler om livsstil. siger Henrik Taudorf Lorensen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.172|instance-web03